Vaccinatiecentrum Waregem
  • Publicatiedatum:    16 mei, 2022

Callcenter Vaccinatiecentrum regio Waregem kiest voor Telepo via GTV TELECOM


De Eerstelijnszone Regio Waregem VZW kiest voor my-Connect Telepo via GTV TELECOM BV. Tijdens de vorige Covid19 vaccinatiecampagnes bleek hun huidige platform niet flexibel genoeg. Een aantal voorkomende issues waren: niet flexibel om voldoende snel te extra callcenter agenten bij- of af te schakelen, niet flexibel genoeg om het aantal simultane externe gesprekken eenvoudig aan te passen, de koppeling aan vaste telefoontoestellen liet geen flexwerken toe, geen wachtrijen met tekstmelding, geen tekstmeldingen mogelijk. etc…

 

Omdat de Eerstelijnzone Regio Waregem hun inwoners optimaal willen helpen, werd gezocht naar een ander platform, die 100% zelf te beheren is. GTV maakte een voorstel voor Telepo met vervolgens een live demo.

 

My-Connect Telepo is een echte telefooncentrale, waar u ook bent. Op kantoor, onderweg of thuis. Het enige wat u nodig hebt is een internetverbinding. Zonder een fysieke telefooncentrale op locatie te hebben staan (Cloudtoepassing), kunt u gebruikmaken van alle functionaliteiten van de meest uitgebreide centrales, waardoor My-Connect zeer flexibel en schaalbaar is. U betaalt alleen voor de functionaliteiten per gebruiker. Dit allemaal zonder grote investeringen en met alleen maandelijkse kosten. Het My-Connect cloud platform is volledig redundant uitgevoerd over diverse datacenters verspreid over Nederland en België. Het Telepo platform wordt in een aantal landen al jaren als dé cloudoplossing gezien en gebruikt.


Vaccinatiecentrum Waregem Telepo

De ACD-functionaliteit (Automatic Call Distribution) via de Softclient op PC is de ultieme oplossing voor het Callcenter Vaccinatiecentrum van de Regio Waregem. De ACD Premium toepassing, laat toe om flexibel om te gaan met de volgende eigenschappen:


- Onbeperkt aantal oproepen in de wachtrij
- Wrap-up tijd inschakelen om de administratieve taken na de telefoonoproep af te werken
- Aankondigingen en vermoedelijke wachttijd aangeven in de wachtrij (meta data)
- Callcenter Agenten flexibel in- en uitschakelen
- Volledig detailoverzicht van de historiek- en actieve oproepen
- Belvolgorde bij de Callcenter Agent toewijzen via de Supervisor functie
- Simultaan gebruik van Smartphone APP en/of PC APP
- Automatische terugbel functie voor de Callcenter Agent


Ook interesse in een telefonieoplossing op maat van uw bedrijf? Contacteer ons vandaag voor een vrijblijvende offerte: