GTV www.gtv.be
my.GTV
Intro
Naam
Gegevens
Aanleveren
Retour
Producten
Voltooi
Online herstelling aanmelden
GTV heeft het aanmelden van herstellingen vereenvoudigd. Via enkele eenvoudige stappen kunt u een RMA document aanmaken voor onze hersteldienst.
Aan de hand van dit document kan onze hersteldienst de nodige stappen ondernemen om uw herstelling in goede banen te leiden.
Heeft u vragen over uw herstelling of het invullen van dit formulier?
Aarzel niet en neem contact op met onze hersteldienst via +32 (56) 730 737 of via
e-mail
Klik op VOLGENDE om van start te gaan of bekijk de instructievideo (65 sec) indien u de complete procedure wenst te zien.
Uw contactgegevens
face
Naam + familienaam
(vereist)
email
E-mail
(vereist)
phone
Telefoonnummer
(vereist)
Op welke (bedrijfs)naam is dit product aangekocht (of gekend bij GTV) ?
Bedrijf of naam
(vereist)
Straat
(vereist)
Huisnummer
(vereist)
Postcode
(vereist)
Stad
(vereist)
Land
(vereist)
België
Nederland
Frankrijk
Andere
BTW
Hoe bezorgd u ons het defecte product
Wij komen het defecte product
zelf brengen bij GTV
- geen afspraak nodig.
GTV haalt het defecte product op
bij het eerder ingevoerde adres
(€ 15,- excl. btw België)
GTV haalt het defecte product op
bij onderstaand afwijkende adres
(€ 15,- excl. btw België)
Bedrijf of naam
Straat
Huisnummer
Postcode
Stad
Land
-
België
Nederland
Frankrijk
Andere
Wat doen we na de herstelling met uw product?
Wij komen het herstelde product
zelf afhalen bij GTV
- dit na bericht van GTV
Stuur de herstelling op
naar het eerder ingevoerde adres
Stuur de herstelling op naar het
onderstaande afwijkende adres
GTV komt ter plaatse langs
om het toestel te komen
installeren
Bedrijf of naam
Straat
Huisnummer
Postcode
Stad
Land
-
België
Nederland
Frankrijk
Andere
Over welke product(en) spreken we?
Product 1
Merk
Type (of omschrijving)
(vereist)
Serienummer/IMEI/ID
Op toestel/doos
Uw referentie
P.O/bestelbon
Toestel moet gereinigd worden
(Vul JA of NEE in)
Toestel moet opnieuw genummerd worden
(Vul JA of NEE in)
Inhoud van het pakket dat u zal terugsturen
Noteer hiernaast alle accessoires of zaken die u zult toevoegen aan uw herstelling.
Bijvoorbeeld indien u het toestel inclusief alle accessoires (complete doos) of enkel met de oplader zal leveren.
Dit zorgt dat we bij ontvangst kunnen controleren welke goederen we moeten ontvangen.
Omschrijving van het probleem
Probleem
Noteer hier een zo compleet mogelijke omschrijving van het probleem.
Dit aangevuld met alle mogelijke informatie die onze hersteldienst kan verder helpen om het probleem te simuleren, controleren of oplossen.
Indien u een toestel aanbiedt dat voorzien is van een wachtwoord of vergrendelingscode, vergeet dan zeker niet om deze hier te noteren zodoende onze hersteldienst toegang heeft tot het toestel.
Voeg nog een product toe
Product 2
Merk
Type (of omschrijving)
(vereist)
Serienummer/IMEI/ID
Op toestel/doos
Uw referentie
P.O/bestelbon
Toestel moet gereinigd worden
(Vul JA of NEE in)
Toestel moet opnieuw genummerd worden
(Vul JA of NEE in)
Inhoud van het pakket dat u zal terugsturen
Noteer hiernaast alle accessoires of zaken die u zult toevoegen aan uw herstelling.
Bijvoorbeeld indien u het toestel inclusief alle accessoires (complete doos) of enkel met de oplader zal leveren.
Dit zorgt dat we bij ontvangst kunnen controleren welke goederen we moeten ontvangen.
Omschrijving van het probleem
Probleem
Noteer hier een zo compleet mogelijke omschrijving van het probleem.
Dit aangevuld met alle mogelijke informatie die onze hersteldienst kan verder helpen om het probleem te simuleren, controleren of oplossen.
Indien u een toestel aanbiedt dat voorzien is van een wachtwoord of vergrendelingscode, vergeet dan zeker niet om deze hier te noteren zodoende onze hersteldienst toegang heeft tot het toestel.
Voeg nog een product toe
Verwijder product
Product 3
Merk
Type (of omschrijving)
(vereist)
Serienummer/IMEI/ID
Op toestel/doos
Uw referentie
P.O/bestelbon
Toestel moet gereinigd worden
(Vul JA of NEE in)
Toestel moet opnieuw genummerd worden
(Vul JA of NEE in)
Inhoud van het pakket dat u zal terugsturen
Noteer hiernaast alle accessoires of zaken die u zult toevoegen aan uw herstelling.
Bijvoorbeeld indien u het toestel inclusief alle accessoires (complete doos) of enkel met de oplader zal leveren.
Dit zorgt dat we bij ontvangst kunnen controleren welke goederen we moeten ontvangen.
Omschrijving van het probleem
Probleem
Noteer hier een zo compleet mogelijke omschrijving van het probleem.
Dit aangevuld met alle mogelijke informatie die onze hersteldienst kan verder helpen om het probleem te simuleren, controleren of oplossen.
Indien u een toestel aanbiedt dat voorzien is van een wachtwoord of vergrendelingscode, vergeet dan zeker niet om deze hier te noteren zodoende onze hersteldienst toegang heeft tot het toestel.
Voeg nog een product toe
Verwijder product
Product 4
Merk
Type (of omschrijving)
(vereist)
Serienummer/IMEI/ID
Op toestel/doos
Uw referentie
P.O/bestelbon
Toestel moet gereinigd worden
(Vul JA of NEE in)
Toestel moet opnieuw genummerd worden
(Vul JA of NEE in)
Inhoud van het pakket dat u zal terugsturen
Noteer hiernaast alle accessoires of zaken die u zult toevoegen aan uw herstelling.
Bijvoorbeeld indien u het toestel inclusief alle accessoires (complete doos) of enkel met de oplader zal leveren.
Dit zorgt dat we bij ontvangst kunnen controleren welke goederen we moeten ontvangen.
Omschrijving van het probleem
Probleem
Noteer hier een zo compleet mogelijke omschrijving van het probleem.
Dit aangevuld met alle mogelijke informatie die onze hersteldienst kan verder helpen om het probleem te simuleren, controleren of oplossen.
Indien u een toestel aanbiedt dat voorzien is van een wachtwoord of vergrendelingscode, vergeet dan zeker niet om deze hier te noteren zodoende onze hersteldienst toegang heeft tot het toestel.
Voeg nog een product toe
Verwijder product
Product 5
Merk
Type (of omschrijving)
(vereist)
Serienummer/IMEI/ID
Op toestel/doos
Uw referentie
P.O/bestelbon
Toestel moet gereinigd worden
(Vul JA of NEE in)
Toestel moet opnieuw genummerd worden
(Vul JA of NEE in)
Inhoud van het pakket dat u zal terugsturen
Noteer hiernaast alle accessoires of zaken die u zult toevoegen aan uw herstelling.
Bijvoorbeeld indien u het toestel inclusief alle accessoires (complete doos) of enkel met de oplader zal leveren.
Dit zorgt dat we bij ontvangst kunnen controleren welke goederen we moeten ontvangen.
Omschrijving van het probleem
Probleem
Noteer hier een zo compleet mogelijke omschrijving van het probleem.
Dit aangevuld met alle mogelijke informatie die onze hersteldienst kan verder helpen om het probleem te simuleren, controleren of oplossen.
Indien u een toestel aanbiedt dat voorzien is van een wachtwoord of vergrendelingscode, vergeet dan zeker niet om deze hier te noteren zodoende onze hersteldienst toegang heeft tot het toestel.
Voeg nog een product toe
Verwijder product
Product 6
Merk
Type (of omschrijving)
(vereist)
Serienummer/IMEI/ID
Op toestel/doos
Uw referentie
P.O/bestelbon
Toestel moet gereinigd worden
(Vul JA of NEE in)
Toestel moet opnieuw genummerd worden
(Vul JA of NEE in)
Inhoud van het pakket dat u zal terugsturen
Noteer hiernaast alle accessoires of zaken die u zult toevoegen aan uw herstelling.
Bijvoorbeeld indien u het toestel inclusief alle accessoires (complete doos) of enkel met de oplader zal leveren.
Dit zorgt dat we bij ontvangst kunnen controleren welke goederen we moeten ontvangen.
Omschrijving van het probleem
Probleem
Noteer hier een zo compleet mogelijke omschrijving van het probleem.
Dit aangevuld met alle mogelijke informatie die onze hersteldienst kan verder helpen om het probleem te simuleren, controleren of oplossen.
Indien u een toestel aanbiedt dat voorzien is van een wachtwoord of vergrendelingscode, vergeet dan zeker niet om deze hier te noteren zodoende onze hersteldienst toegang heeft tot het toestel.
Verwijder product
Algemene voorwaarden
Gelieve onderstaande voorwaarden door te nemen. Door op VOLTOOIEN te klikken gaat u akkoord met deze voorwaarden en is uw toestel succesvol aangemeld.
U ontvangt een PDF die u dient af te drukken en toe te voegen bij uw defecte product.
1. Voor elke herstelling moet vooraf op de website my.gtv.be geregistreerd worden, met een duidelijke foutomschrijving. 2. Transportkosten naar GTV zijn voor rekening van de klant. De reparatie wordt teruggestuurd op kosten van GTV indien het toestel onder waarborg valt. Eventuele werkuren bij de klant worden in regie uitgevoerd. 3. GTV kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor gegevensverlies of software geïnstalleerd door derden. 4. De herstelling kan niet uitgevoerd worden binnen de garantievoorwaarden indien oxidatie of corrosie, toevallige of opzettelijke schade (met inbegrip van gebroken schermen, zichtbaar of niet), nalatigheid, abnormale gebruiksomstandigheden, het niet volgen van de instructies van de fabrikant (ongeacht dit schriftelijk of mondeling gebeurt), misbruik, wijzigingen of schade door derden. 5. Batterijen vallen nooit onder waarborg. 6. De herstelprijs van de reparatie blijft ten laste van de klant indien het toestel niet binnen de garantie valt in overeenstemming met de fabrikant vastgelegde voorwaarden. 7. De waarborg kan niet worden ingeroepen indien de integrale prijs voor het product niet werd betaald. 8. Indien een toestel niet binnen de garantievoorwaarden valt, wordt automatisch een bestek opgemaakt. Een reparatie minder dan 100 euro exclusief BTW wordt onmiddellijk en zonder bestek uitgevoerd. Het bestek wordt opgemaakt onder voorbehoud en kan wijzigingen ondergaan indien andere defecten tijdens de herstelling vastgesteld worden. 9. Wanneer een prijsopgave geweigerd wordt, kan de klant afzien van verdere dienstverlening door GTV. In dit geval moeten er wel onderzoekskosten betaald worden. De onderzoekskosten bedragen minimum 35 euro, dit bedrag bestaat uit minimum 20 euro onderzoekskosten en 15 euro transportkosten, deze prijzen zijn excl. BTW.De klant heeft ook de mogelijkheid om het toestel te laten vernietigen, in dat geval vervallen de kosten. 10. Zonder een voorgaande diagnose van het toestel kan geen enkele prijs voor een herstelling buiten garantie meegedeeld worden 11. Indien er niet wordt gereageerd op een bestek, zal het toestel, datum 6 maanden na registratie op my.gtv.be eigendom van GTV worden. 12. GTV kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor een vertraging of voor andere problemen met betrekking tot de toestellen die door externe hersteldienst van de fabrikant behandeld worden. 13. Elke herstelling heeft een garantie van 2 maanden na reparatiedatum, indien het dezelfde fout als voorheen betreft. 14 Indien de herstelling niet door de klant werd geregistreerd, zal GTV dit zelf registreren tegen de prijs van 25,00 excl. BTW per herstelling 15. Indien de klant verkiest om geen foutmelding op te geven, zal GTV de fout zelf vast stellen tegen de prijs van 25,00 euro excl. BTW. 16. Indien u niet in het bezit bent van een onderhoudscontract of support-abonnement zijn aanmelden van handsets steeds betalend. De garantie conform constructeur of het eventueel opgemaakt bestek geldt enkel voor de herstelling van het toestel.
Door op VOLTOOIEN te klikken gaat u akkoord met bovenstaande voorwaarden.