GTV www.gtv.be

my.GTV

Online herstelling aanmelden

GTV heeft het aanmelden van herstellingen vereenvoudigd. Via enkele eenvoudige stappen kunt u een RMA document aanmaken voor onze hersteldienst.

Aan de hand van dit document kan onze hersteldienst de nodige stappen ondernemen om uw herstelling in goede banen te leiden.

Heeft u vragen over uw herstelling of het invullen van dit formulier?
Aarzel niet en neem contact op met onze hersteldienst via +32 (56) 730 737 of via e-mail

Klik op VOLGENDE om van start te gaan of bekijk de instructievideo (65 sec) indien u de complete procedure wenst te zien.

Uw contactgegevens

face
email
phone

Op welke (bedrijfs)naam is dit product aangekocht (of gekend bij GTV) ?

Hoe bezorgd u ons het defecte product

Wij komen het defecte product zelf brengen bij GTV - geen afspraak nodig.
GTV haalt het defecte product op bij het eerder ingevoerde adres (€ 15,- excl. btw België)
GTV haalt het defecte product op bij onderstaand afwijkende adres (€ 15,- excl. btw België)

Wat doen we na de herstelling met uw product?

Wij komen het herstelde product zelf afhalen bij GTV - dit na bericht van GTV
Stuur de herstelling op naar het eerder ingevoerde adres
Stuur de herstelling op naar het onderstaande afwijkende adres
GTV komt ter plaatse langs om het toestel te komen installeren

Over welke product(en) spreken we?

Product 1

Omschrijving van het probleem

Algemene voorwaarden

Gelieve onderstaande voorwaarden door te nemen. Door op VOLTOOIEN te klikken gaat u akkoord met deze voorwaarden en is uw toestel succesvol aangemeld. U ontvangt een PDF die u dient af te drukken en toe te voegen bij uw defecte product.