Indien u een concrete vraag hebt voor onze technische dienst over uw installatie, programmatie of ondersteuning van uw telefooncentrale of IT infrastructuur kan u steeds onze helpdesk contacteren via onderstaande kanalen.

Mail: helpdesk@gtv.be

Tel.: +32 56 732 510
Fax.: +32 56 732 501

Wij beantwoorden zo spoedig mogelijk uw aanvraag!

Openingsuren:
Ma-Vrij: 8u30-12u | 13u-17u
Za-Zo: Gesloten


GTV heeft de herstelprocedure voor producten uit de B2B markt zoals telefooncentrales, telefoontoestellen geoptimaliseerd.

Via een gebruiksvriendelijk menu dat de klant doorheen dit procédé loodst meldt de klant zelf zijn herstelling aan. Op het eind van deze procedure ontvangt de klant een afdrukbaar document dat bij het te herstellen product wordt gevoegd vooraleer dit aangeboden word bij GTV.

Op deze manier kan het ganse tracé van het defecte toestel in kaart gebracht worden. Dit zal resulteren in een snellere hersteltijd.

U hebt nog geen toegang tot MyGTV?
U ontvangt toegang tot MyGTV na een verificatie van uw gegevens door onze medewerkers. Na verificatie ontvangt u uw persoonlijke logingegevens om in te loggen op onze site.

Ga naar MyGTV: http://www.gtv.be/my/form_nl.php

 

Om onze klanten altijd en overal te kunnen ondersteunen heeft GTV een online support dienst.

Via deze online support dienst kunnen onze medewerkers hulp en ondersteuning aanbieden via internet.

Klik op het pictogram om de download te starten.


Klik hier om te downloaden
PC / Mac


GTV hecht belang aan de veiligheid en kwaliteit van onze support diensten.

Om deze reden kozen wij voor een ultra-veilig systeem waarbij bij iedere sessie een automatisch nieuw wachtwoord wordt gegenereed. Op deze manier waarborgen wij U veiligheid.