my.GTV

GTV heeft de herstelprocedure voor producten uit de B2B markt zoals telefooncentrales, telefoontoestellen geoptimaliseerd.

Via een gebruiksvriendelijk menu dat de klant doorheen dit procédé loodst meldt de klant zelf zijn herstelling aan. Op het eind van deze procedure ontvangt de klant een afdrukbaar document dat bij het te herstellen product wordt gevoegd vooraleer dit aangeboden word bij GTV.

Op deze manier kan het ganse tracé van het defecte toestel in kaart gebracht worden. Dit zal resulteren in een vluggere hersteltijd.

U hebt nog geen toegang tot my.GTV?
U ontvangt toegang tot my.GTV na een verificatie van uw gegevens door onze medewerkers. Na verificatie ontvangt u uw persoonlijke logingegevens om in te loggen op onze site.


Link


Inloggen op my.GTV



Print Printvriendelijke pagina



GTV | Gentsesteenweg 125 | 8530 Harelbeke | T 056 730 730 | F 056 730 731 | www.gtv.be | info@gtv.be | | Verkoopsvoorwaarden | Privacy