Logo Camera & Telephony

Onze folders

Contacteer Ons

Hieronder vindt u onze contactgegevens

Neem vandaag nog contact met ons op! Onze experts staan altijd voor u klaar.

Offerte op maat

VoIP telefooncentrale of cloudtelefonie in uw bedrijf ?

 

De telefooncentrale aan de muur verdwijnt en cloud telefonie is aan zet. Of kiest u toch maar beter voor een eigen telefooncentrale in de netwerkkast ?
Er bestaan vele noemers om het nieuwe bellen te benoemen. Vast staat dat heel wat bedrijven de switch maken en de fysieke telefooncentrale van de muur halen en vervangen door losse toestellen die gekoppeld zijn aan een cloudcentrale.

Telefooncentrale bedrijf

Bij cloudtelefonie maakt u gebruik van een virtuele telefooncentrale die in een beveiligd datacenter staat, u hoeft dus niet te investeren in een eigen telefooncentrale. Echter niet voor alle bedrijven is dit dé wonderoplossing en kan een eigen telefooncentrale de enige juiste keuze.

Cloud of een VoIP telefooncentrale? Onze GTV medewerkers bepalen graag samen met u wat voor uw bedrijf de juiste keuze is, zowel nu als met het oog op de toekomst, dit zowel op vlak van hardware als tariefformules voor internet en telefonie.

Voordelen van telefooncentrale in de cloud:

  • Schaalbaar: Down- of upgraden per toestel, dit per gebruiker, per vestiging. Groeit mee met uw bedrijf.
  • Flexibel: Bel met collega’s of klanten, dit zowel onderweg als op kantoor met het gemak van een vaste lijn.
  • Personalisatie: Webbased portaal om uw cloud volledig naar wens in te stellen: antwoordapparaten, agendakoppeling, keuzemenu of openingstijden beheren ...
  • Lagere investeringen: Niet langer een telefooncentrale in de kast vereist. Uw bestaand datanetwerk kan hiervoor gebruikt worden, bellen kan zelfs via uw pc.
  • Beperkte onderhoudskosten: Altijd de meest up-to-date telefooncentrale.
  • Voordelige tarieven: switch tussen een breed scala tariefformules op maat van uw verbruik/profiel.

Voordelen van uw eigen on-premise VoIP telefooncentrale:

  • Eigen beheer: Alle data en de beveiliging van de telefonieomgeving zijn in eigen beheer.
  • Unified communications: Verregaande integratie met ERP, CRM of andere pakketten mogelijk.
  • Beheer kostprijs: De “total cost of ownership” kan een belangrijke factor zijn om te kiezen om een on-premise IP telefooncentrale in uw bedrijf te plaatsen.
  • Eigen keuze: Grote onafhankelijkheid in keuze van zowel operator als hardware.
  • GDPR: Indien met gevoelige data gewerkt wordt kan vanuit GDPR standpunt een eigen centrale een voordeel zijn.
Ik wens meer informatie over telefooncentrale
Ik wens meer informatie over telefooncentrale