Kiezen voor de voordelen van radiocommunicatie

Wat is radiocommunicatie ?

Gekend onder diverse benamingen zoals walkietalkies, portofoons of zenders is radiocommunicatie de meest betrouwbare communicatie technologie.

Het is een georganiseerde vorm van communicatie die rust, overzicht en duidelijkheid in gesprekken biedt. Radiocommunicatie maakt one to all groepsgesprekken mogelijk: gedaan met rondbellen, geen wachttijd of voicemail meer.

Image

Waarom radiocommunicatie?

Dankzij radiocommunicatie kunt u zelf de capaciteit van uw communicatienetwerk bepalen en kunt u rekenen op dekking en bereik, altijd en overal!

Een radiocommunicatieplatform is compact en discreet, snel opgezet en heeft geen infrastructuurinvesteringen nodig. Daarnaast is deze vorm van communicatie voordelig in aankoop. U betaalt (naar gelang uw keuze) geen abonnements- of verbruikskosten, maar enkel de aankoop van uw toestellen. U bent daarnaast ook niet langer gebonden aan een welbepaalde operator en daarbijhorende beperkingen die uw communicatie limiteren.

De levensduur van deze toestellen is trouwens veel langer dan die van een telefoon of smartphone, dit gelet op de vaak robustere eigenschappen van deze toestellen.


Image
Mogelijkheden en toepassingen:
  • Bouw en industrie
  • Bewaking en organisatie
  • Horeca
  • (Tijdelijke) evenementen
  • Industrie en haven
  • Musea
  • Gevangenissen
  • Sport
  • ...

GTV, uw radiocomspecialist

Al meer dan 40 jaar heeft GTV ervaring in radiocommunicatie. GTV gaat geen enkele uitdaging uit de weg en is de communicatiepartner voor kleine tot grote bedrijven.

Van advies bij uw keuze tot eigen installatie, dekkingstesten inzake capaciteit en programmatie. Ook na aankoop kan u rekenen op onze ijzersterke dienst-na-verkoop, interne installatie- en hersteldienst, een opleidingscentrum en ruime voorraad met snelle verzending.

Een team van gecertificeerde technische medewerkers staat voor u klaar.
Om een advies op maat te kunnen uitwerken, staat GTV erop om eerst ter plaatse bij de klant te gaan, zodat de werking van het bedrijf in kaart gebracht kan worden. Pas daarna kan er een advies voor de juiste oplossing voorgesteld worden.